AVBOKNING POLICY

REGLER

AVBOKNINGSPOLICY

Bästa Kunder.
Utebliven tid utan avbokning 24 timmar innan din bokade tid kommer att debiteras till 100% av kostnaden.
Avbokning kan ske endast på telefon till salongen.
Har du en tid på Måndag måste du avboka på Fredag senast kl. 12:00.
Vi reserverar oss för att vi kan bli sena till din avsatta tid, mellan 1-15 min. 


Varför debiteras man vid uteblivet besök?
Uteblivet kundbesök innebär utebliven inkomst för oss. När Du som kund beställer tid för en behandling så har vi ett muntligt avtal. Du (köparen) förbinder dig att komma till oss vid en i förväg överenskommen tid. Vi (säljaren) förbinder oss att reservera denna tid för Dig och inte sälja den till någon annan. Så länge Du inte avbeställer senast 24 timmar innan så kan vi inte sälja tiden till någon annan kund.


Hur debiteras man för uteblivet besök?
Du får komma in och betala kontant, swish eller kort (Kvitto på begäran via e-post eller vid salong besök). Görs inte detta kommer en faktura att skickas ut. Om ej betalning sker via fakturan, går det vidare till inkassokrav.


Jag visste inte att ni hade någon avbokningspolicy...


Från och med 2014 informeras kunder via hemsidan, bokningssidan, sociala medier och på sms att vi har en avbokningspolicy. Huruvida ni läser igenom informationen kan vi inte ta något ansvar för.


Med vänlig hälsning Personalen.