LEVERANS & BETALNINGAR

VILLKOR

Leverans & Betalning
Vi strävar efter att leverera ut din order så snabbt som möjligt och normal leveranstid är 3-10 arbets dagar beroende på om vi har varan i lager eller om den är beställningsvara.
Efter att du mottagit din orderbekräftelse via e-post från oss och så fort vi mottagit din betalning, levereras din beställning från vår butik.

Vid eventurell leveransförsening kommer du att att få ett meddelande från oss via e-post.
Du kan då välja om du vill vänta på din leverans eller att häva din beställning.
LeveranssättAlla produkter levereras direkt från vår butik med Posten eller annat fraktbolag.
Vi erbjuder flera leveransalternativ. 


Hämtning i vår butik-
Du kan hämta din beställning i vår butik själv.
Butiken finns i Norrastrandvägen 5, 47334 Henån.
Brev (upp till 2kg) Din beställning skickas hem till dig direkt i din brevlåda.

När du beställer lättare och små varor bärs de som vanligt ut till din brevlåda av Postens brevbärare. Om försändelsen inte går ned i brevlåda/brevinkast aviseras den för avhämtning på ditt lokala uthämtningställe. Observera att här har du ingen möjlighet att spåra och följa din beställning. 


Postpaket (upp till 20 kg )Hämta själv när det passar dig.
Postpaket levereras till ditt närmaste Postombud, t ex din lokala livsmedelsaffär, och du hämtar ut det på en tid som passar dig, efter att du blivit aviserad. Du visar alltid din id-handling för att kunna hämta paketet.
Hempaket (upp till 20 kg ) Hempaket levereras, efter telefonavisering, ända hem till din dörr helgfria vardagar mellan 17.00 - 21.00.

När godset har anlänt till din hemort kontaktar Posten dig för bokning av utkörning. Därför är det viktigt att du fyller i det telefonnummer där Posten når dig dagtid. 


Öppet köp eller Misstag.
Du har alltid 7 dagars ångerrätt eller öppet köp.Har du gjort en beställning av misstag, vänligen kontakta oss via telefon: 0304 - 30443 eller genom kontakta oss eller e-post jennymarlynsuarez@hotmail.com för att erhålla ett returnummer (RMA).
Du står själv för returfrakten och varan ska vara oanvänd samt returneras i originalförpackningen. 


Reklamation och Retur Är varan skadad vid leveransmottagandet ska du reklamera direkt till transportföretaget, eller Kontakta oss eller via e-post jennymarlynsuarez@hotmail.com.Är varan felexpedierad står vi givetvis för frakten!Innan du returnerar en produkt, kontakta oss via telefon: 0304-30443 eller genom vår kontank blanket eller e-post, för att erhålla ett returnummer (RMA). 


Betalnings sätt

Du har flera alternativ att välja mellan: Kontant betalning vår butik.
Förskottsbetalningvia Paypal Kortbetalning / Bank överföring via Företaget eller fakturering
Post för skott med leverans av Posten eller Schenker 


Priser angivet pris är inkluderat 25% moms.